1. Τη σύμβαση κατασκευής, η οποία αφορά στην εγκατάσταση συστημάτων σηματοδότησης, ETCS και ηλεκτροκίνησης της υφιστάμενης μονής γραμμής Παλαιοφαρσάλου - Καλαμπάκας. Το τμήμα γραμμής άρχεται από την Χ.Θ. 303+100 μέτρηση Πειραιάς – Πλατύ (0+000,00 μέτρηση Παλαιοφάρσαλος - Καλαμπάκα) και το πέρας αυτού ευρίσκεται στην Χ.Θ. 80+441,00 μέτρηση Παλαιοφάρσαλος - Καλαμπάκα, στο πέρας του Σ.Σ. Καλαμπάκας.
Στο πλαίσιο της εν λόγω σύμβασης θα υλοποιηθούν:
- Η κατασκευή των απαραιτήτων τηλεπικοινωνιακών συστημάτων.
- Η κατασκευή ηλεκτρονικού συστήματος σηματοδότησης με τηλεδιοίκηση από το κέντρο ελέγχου κυκλοφορίας Λάρισας για την σηματοτεχνική εξασφάλιση της γραμμής από τη Χ.Θ. 303+100 μέτρηση Πειραιάς - Πλατύ (0+000,00 μέτρηση Παλαιοφάρσαλος - Καλαμπάκα), έως την Χ.Θ. 80+441 μέτρηση Π-Κ (πέρας Σ.Σ. Καλαμπάκας), καθώς και εγκατάσταση συστήματος αυτόματης προστασίας συρμών ETCS γραμμής επιπέδου1(level 1).
- Η κατασκευή συστήματος ηλεκτροκίνησης με ένα υποσταθμό τροφοδοσίας 150kv/25kv/50Hz ισχύος 2Χ15MVA και πλήρως αντισταθμισμένη εναέρια γραμμή επαφής 25 kV/50Hz, με τηλεδιοίκηση (SCADA) από το κέντρο ελέγχου κυκλοφορίας Θεσσαλονίκης.
- Η κατασκευή μιας παρακαμπτηρίου στον Σ.Σ. Σοφάδων με τις απαραίτητες σιδηροδρομικές εργασίες υποδομής και επιδομής και μια νέα αποβάθρα.
- Η κατασκευή 4 νέων ΑΣΙΔ και αναβάθμιση 6 υφιστάμενων ΑΣΙΔ για λόγους διασύνδεσης με το σύστημα σηματοδότησης.
2. Τη σύμβαση μεταξύ ΑΔΜΗΕ και ΟΣΕ (εκπροσωπούμενο από την ΕΡΓΟΣΕ) για την σύνδεση του Υ/Σ Τρικάλων με το δίκτυο της ΔΕΗ.
3. Τις απαιτούμενες απαλλοτριώσεις για τον Υ/Σ Τρικάλων και των απαιτούμενων εδαφοτεμαχίων έδρασης των πυλώνων της γραμμής μεταφοράς της ΔΕΗ.
4. Τις μετατοπίσεις/υπερυψώσεις των δικτύων ΟΚΩ για τις ανάγκες της ηλεκτροκίνησης.
5. Τις απαιτούμενες μελέτες από τον ΑΔΜΗΕ για την σύναψη της σύμβασης μεταξύ ΟΣΕ – ΑΔΜΗΕ.